Pörssitiedotteet

Julkaistu 07.03.2024

7.3.2024 klo 9.00

Aspon vuoden 2023 vuosikertomus julkaistu

Aspo-konsernin vuosikertomus vuodelta 2023 on julkaistu yhtiön verkkosivuilla suomeksi osoitteessa aspo.fi ja englanniksi osoitteessa aspo.com. Vuosikertomus sisältää yhtiön strategia- ja liiketoimintakatsauksen, vastuullisuusraportin, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, hallituksen toimintakertomuksen sekä vuoden 2023 tilinpäätöksen.

Tilinpäätös julkaistaan European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisesti ja se on saatavilla erillisenä XHTML-tiedostona, jossa päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä.

Aspo on julkaissut myös erillisen palkitsemisraportin vuodelta 2023 yhtiön kotisivuilla.

Aspon vuosikertomus kokonaisuudessaan sekä ESEF-raportti, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkitsemisraportti ovat tämän tiedotteen liitteinä.

Rolf Jansson, Aspo Oyj:n toimitusjohtaja, puh +358 400 600 264, rolf.jansson@aspo.com

Liitteet:
      Aspon Vuosi 2023 -julkaisu
      Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2023
      Palkitsemisraportti 2023
      XHTML-raportti

Aspo luo arvoa omistamalla ja kehittämällä liiketoimintoja pitkäjänteisesti ja vastuullisesti. Omistamiemme yritysten tavoitteena on olla toimialojensa markkinajohtajia. Ne vastaavat omasta toiminnastaan, asiakassuhteistaan ja niiden kehittämisestä ja pyrkivät edelläkävijyyteen vastuullisuudessa. Aspo tukee liiketoimintojen menestystä ja kasvua oikeilla kyvykkyyksillä. Aspo-konsernilla on liiketoimintoja 13 maassa, ja sen palveluksessa on yhteensä noin 700 ammattilaista.